Rabu, 26 Ogos 2009

RamADan MeNjeLma TibA...;-)

Sejuk perut ibu aku...hehehe,alhamdulillah arini aku masih sempat bpose..tadi aku dh bukak tudung saji skali ibu aku sergah!!!terkezut aku poit..haha, bkn nk mkn tp aku nk tgk pe yg di masak je.(kantoi daa..).
Kowg nk tau x, dlm bln ramadan ni pun ada ag maksiat yg berlaku..aku nmpk kt blakang umah aku, kalo xpcaye pegi r tgk..jeng3x..ada dua makhluk tgh bsekedudukan..dasyat poit..buat open2 tu..aku bkn xnk cegah tp bia r umagtangga owg jgn kaco...bising!!bunyi dye jerit kuat sgt..aku plak yg malu..pahale pose pn xpasal2 kurang..huhu..MeOW!!! MeOW!!! MeOw!!!makhluk 2 r wat maksiat..aku xtau r dyeowg pham x bln ramadan ni...bln ramadan ni tujuannye nk tahan nafsu, bkn stakat mkn mnum tp sgale mcm tau..so kte ni yg paham kte wat cr owg paham jgn jd mcm makhluk2 tu...ish3...Smat Menyambut Ramadan Al Mubarak wa Maghfirah..


.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan